cheesecake



Ma ei oska öelda millal ma viimati sain nii siidist juustukooki maitsta. 
Tekstuur on lihtsalt I M E L I N E . 

Põhi:
  • 12 sidruni küpsist
  • 50g võid


Täidis:
  • 600g toorjuustu (mina panin sellest pool light 3%)
  • 60g suhkrut
  • 3muna
  • 1spl vaniljesuhkrut
Kate:
  • 500g hapukoort
  • 2spl suhkrut
  • 0,5 spl vaniljesuhkrut
Koogivormi läbimõõt 24 cm (8-10le inimesele)

Esimese asjana võta välja toorjuust, hapukoor ja munad. See on oluline. 
Kuumuta ahi 170kraadini.
Purusta küpsised liiva sarnaseks puruks. Võid kasutada köögikombaini, aga mina selleks kogu seda aparatuuri kastist välja võtta ja kokku panna ei taha. Kasutan vanakooli meetodi kott ja lihahaamer. 
Lisa sulavõi, mätsi kokku ning pane täidis võitatud vormi nii, et tekiks ka väike äär.
Jäta põhi külmkappi kuni valmistad täidise.
Mikserda kõik koostisosad keskmisel kiirusel. Vala täidis põhjale ja pane ahju küpsema ca 40--45 min. Samuti pane ahju kausiga vett. Usu mind, see on ka oluline. Kook jääb pehmem ja ei murene hiljem. 
Kuumuta ahi 230kraadini.
Valmista kate. Sega kõik koostisained omavahel ja vala täidisele. Küpseta ahjus ca 7 min.
Pane ahi kinni, aga ära võta kooki välja. Lase tal lahtise uksega tõmmata ja rahulikult jahtuda kuskil tund. Jäta ööks külmkappi.

Kaunista marjadega. 
Mina serveerisin lisaks marjadele veel maasika toormoosi kõrvale. Soovitan





Kommentaarid

Populaarsed postitused