Maraton


Nädala algul, täpsemini esmaspäeval sai tehtud otsus, et minu esimene maraton saab joostud 12.märtsil aastal 2017.

Ma mäletan selgelt, et kui ma jooksma hakkasin rääkisin kõigile unistavalt ja endasse uskudes, ühel päeval ma jooksen maratoni.
Ma olin selles täiesti veendunud ja see oli eesmärk, kuhu poole pidi püüdlema. Isegi siis, kui minusse ei usutud..
Esimesed mõtted hakkasid tekkima 2016. suvi ja eesmärk oli kauge - 2017. sügis.
Suvel sai ammutatud mõtted, et see unistus võiks täituda hoopiski 2017. suvel ja täpsemalt olin huvitatud Stockholmi maratonist, mis toimub juunis.

Vastupidavus on aga aina paranenud ajaga ja viimased trennid on liikunud 13-15 km peale. Suutsin ka läbida 42 km matka, mis tundus pehmelt öeldes utoopia. Aga näed läbisin ja võtsime ka vastu emotsiooni pealt, et tuleks läbida see just lähiajal märtsis.
Hetkel on ilmad nii nagu nad on. Loodan, et olud paranevad kiirelt, siis saab põhja ladumine jätkuda.


Täna sündis siia ilma üks pisike ime 💙

Kommentaarid

Populaarsed postitused