Minu esimesed 42 km


Social Maraton (5 + 5 min jooks/kõnd)

Ma pole kordagi kirjutanud jooksmisest. Ainult koogid ja koogid. Tegelikult ma ei söö ainult.. Muud hobid on ka.

Esmaspäeval 26.detsemberil peale rahulikku jõuluaega läbisin kahe sõbraga 42 km matka. Tegu oli meile kõigile esimest korda nii pika distantsiga ja olgem ausad see oli tõesti V Ä G A pikk.
Hommikul kell 6 ärgates sadas vihma ja mõtlesin enda peas, päriselt või!? Kõik, aga sujus ladusalt ja päikesetõusul me startisime Prillimäelt gruppidena Jüri poole. Valisin tempo 6.30/km.
Ilm selgines päeva peale ja kohati nägi isegi päikest. Kiitused minu grupile, kes olid tõesti väga toredad ja hoidisid tuju üleval.
Maratonist endast nii palju, et esimesed 20 km läksid väga kiiresti. Polnud ühtegi tuntavat väsimuse märki. 30 km pealt tundsin, et hüppeliigesed (mis mul muidu ka suhteliselt nõrgad) hakkavad tunda andma. 35km pealt olin juba vaimselt kurnatud ja tekkisid mõtted:  "miks ma siin üldse olen? Kas ma jõuan lõpuni? Ma ei viitsi enam, ausalt.. "
Aga kuidagi moodi ma sinna Jüri gümnaasiumini jõudsin. Väsinuna ja läbi, aga jõudsin. Grupis püsisin ma terve matka vältel ja üksi ei jäänud ma tee äärde koolema.
Aitas ka kindlasti matka ajal õigesti toitumine: geelid, batoonid, banaan ja sool. Ning piisav kogus vedelikku.

Kokkuvõttes oli matk väga tore ja soovitan teil kõigil järgmine aasta kes vähegi jõuavad ja soovivad pekist priiks saada ja see 42 km social-maratoni läbi teha.

Minu jooksmised ja treenimised jätkuvad 2017. aasta maratoniks.


Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused